090903



Det här är min andra hyfsat nyinköpta favoritklänning. Tror att kornblå är min nya färg.
Annars då, jag stannade hemma från skolan idag också. För att tillfriskna ordentligt till helgen. För då, då händer det grejer!   

Nu börjar jag bli riktigt rastlös. Vet inte vad jag ska göra. Ut kan man ju inte gå.
Det blir nog inget halsband för mig förresten. Räknade ut att efter helgens utgifter kommer jag vara en fattig student igen med bara 50 kr på kontot. Om jag då trots det skulle köpa halsbandet skulle jag alltså ha - 30 kr. Och jag kan inte ens gå back på mitt konto, Nordea i ett nötskal. Jaja. Jag får i alla fall mat på bordet.

Kommentarer
Postat av: vicki

fan va fin den va!:D passar jättebra på dig<3

2009-09-03 @ 16:36:04
Postat av: petra

Vicki: Naaw, vad söt du är <3

2009-09-03 @ 16:38:27
URL: http://segerfelt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

snygg!

2009-09-03 @ 17:21:22
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0