we the kings


http://stockholmstreetstyle.feber.se/

Hej hej hej! Nu så ska jag sammanfatta min helg för er.

I fredags bjöd jag hem tjejerna hit till min källare för Idolkväll. På lördagen var jag och kusinen först på liseberg. Sen när jag blev för åksjuk åkte vi hem hit kollade på film, gjorde thé och popcorn och snackade hela natten.

Idag har jag hunnit fixa lite med bilder till broshyren och övningskört innan jag åkte upp till shallen för att städa. Och medans vi jobbade och hade oss roade Rasmus med co sig med att spela biljard och handboll. En vanlig söndag helt enkelt.

Just det, lyssna på denna. Den var med i one tree hill idag och jag blev kär. Så genom lite sökning på youtube hittade jag den. Åh! Lyssna bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0