In for the Kill



Haha efter att ha fått en riktig tillsägelse av Anja är jag återigen här. Vet inte varför jag gör så här, börjar och slutar. Eller det vet jag faktiskt. Det är när det inte händer något roligt i mitt liv som jag inte vill skriva. Eftersom, händer det inget roligt så blir inte inläggen roliga. Och när det väl händer något, på helgerna, är det full rulle och då hinner jag inte skriva. I-landsproblem? Nej nej..

Sen kan det bero på er läsare också. Jag vet att det är några som läser, men inga kommentarer. Lustigt. 

Nu ska jag i alla fall snart äta sen ska jag träna med Linda. Jag har APU nu så jag får passa på att träna när jag inte är helt slut efter skolan. Sen är det.. Just det, DESPERATE HOUSEWIVES! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0