Beverly Hills



Nu har jag kommit hem, ätit och kollat på ett avsnitt av Beverly Hills. Älskar den serien, har sett den ett antal gånger nu. Serien är inspelad i början av 90 talet och det är kul att se hur likt vi klär oss dem nu. Höga midjor, jeansjackor, vippiga kjolar, magtröjor, långklänningar. Låter det inte exakt som dagens mode?

Vi har en lång skoldag på onsdagar. Med idrott som sista lektion, då är man jätte pigg liksom! Om ca en halv timma ska jag även idag åka till stallet. Jag och min kusin är medryttare på två hästar två gånger i veckan plus ridlektion en gång i veckan. Så det blir den hel del tid i stallet.

Annars är kläder ett stort intresse, både att köpa och att titta på. Därför kommer bloggen att handla mycket om kläder. Hoppas det låter bra? Imorgon kommer förhoppningsvis min första outfit första upp också, hade tänkt det redan idag men jag känner mig inte så snygg nu efter springningen på idrotten..

Det var nog allt jag hade på hjärtat för den här gången, ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Anja

Tycker du att jag ska outa dig på min blogg nu?

Är du... redo? Känns det... ok?

2009-05-27 @ 18:16:00
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0