Slow down, please slow down



Hellu! Jag hade varken lust eller tid att skriva något igår. När jag kom hem efter skolan så sken solen och det var vindstilla så det var bara att knalla ut på altanen och jobba på brännan. Jag tänkte ta med mig datorn men det enda jag såg på skärmen var mig själv. Efter dryga 30 min hade jag tydliga streck efter bikinin. Tacka vetja mammas pigment!

Vi hade bara två lektioner igår och efteråt gick jag och Karin en tur på stan. Jag köpte bland annat de röd/oranga shortsen som jag hade med i kollaget, bild kommer. Senare på kvällen begav jag mig till Saron där jag hängde med massa härliga personer!

En helt okej dag alltså. 

Nu sitter jag återigen på altanen, äter frukost/lunch/brunch vad du nu vill kalla det, och vädret är perfekt! Det känns som att det redan är sommarlov, vilket det är om två veckor nu bara.. Dagens planer och bilder kommer i nästa inlägg. Puss

Kommentarer
Postat av: Anja

Petra och Mary kejd sitter i träd...

2009-05-30 @ 16:48:42
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0