Shopping i massor

Heeej! Nu slog klockan precis över 9 och jag sitter här i min mysiga stickade tröja från monki, snorar (jäkla pollenallergi) och lyssnar på lovsånger. Jag älskar lovsånger, så vackra!

Både på luchrasten och efter skolan gick jag, Anja, Klara och Camilla i stan och kollade i affärer. Blev inget för mig som tur var, måste ta det lugnt med shoppingen nu. Fast jag har faktiskt inte shoppat något på rätt länge nu, inte sen i i tisdags liksom haha. Internt! Sen när jag var på väg hem ringde mamma och frågade om jag ville komma till allum och vara smakråd när hon shoppade, och självklart ställer jag upp för min lilla mamma. Så det blev även en tripp till allum, var inte hemma förrens kl 6.

Haha det tog en kvart att skriva det här inlägget. Fast jag har faktiskt gjort varm choklad också. Övervägde att skriva te där faktiskt, vet inte varför.. Eller jo, det låter vuxnare. Men ändå, choklad är gott!

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha, Petra! Värmer du dina varma chokladkoppar? Ska det inte vara soyalatte? Med en dagstidning vid sidan om + läsglasögon. Sofistikerat.

2009-05-28 @ 21:54:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: klara

surrender to the chocolate!! HAHA inte sen i tisdags asså? herregud...

2009-05-29 @ 00:24:22
URL: http://klarismalaris.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0