Kläder, kan man få nog?



Det här är bara ett urval av de kläder som jag trånar efter nu inför sommaren. De flesta kostar inte mycket mer än hundra lappen men allt tillsammans blir rätt mycket pengar. Så det gäller att prioritera. Nämnde jag att jag hatar att prioritera, jag vill ha allt! Men jag tänkte vara snäll att skriva ut priserna på dessa skönheter så ni också kan gå och tråna efter dem.

Volang tunika ginatricot, 249 kr
Linne monki, 180 kr
Lila bikiniset hm, 247 kr
Grå tröja monki, 200 kr
Rosa shorts monki, 150 kr
Aprikosa shorts monki, 250 kr
Väska hm, 798 kr (för mycket pengar för mig men drömma kan man)
Svart tunn bikiniöverdel monki, 100 kr?

Sådär, åk iväg, shoppa, njut, tänk inte på mig!

Kommentarer
Postat av: Anja

Petrusen, jag såg liknande Matthew-shorts på Cubus för 99 kr!

2009-05-28 @ 21:52:25
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0