I skolan

Jag sa precis till Klara att skolan är viktigare än bloggen, ändå sitter jag här och skriver. Men det går ju fort att skriva ett litet inlägg. Som ni ser har jag med hjälp från Anja fått lite ordning på designen, vet inte om jag ska ha så mycket grått som jag har nu men det får vara så så länge. 
Det blev inte något inlägg igår, var så opepp att skriva på en blogg om såg ut att dö när som helst. Nu sitter jag i skolan och har textkommunikation. Jag lyssnar på Hoffmaestro - Highwayman för att hålla mig vaken. Svårt att bli trött till den låten.

Jag går första året på NTI gymnasiet, medielinjen så det blir mycket lektioner vid datorn. Det kommer vara där jag uppdaterar mest. Tro mig, jag kommer aldrig hinna skriva något på morgonen innan jag åker till skolan! Så mycket älskar jag inte bloggen. 

Nu måste jag återgå till arbetet, det är ju bara några få veckor kvar nu i skolan så jag får anstränga mig lite. Så alla mina trogna bevakare, läs och njut!   


Kommentarer
Postat av: Anja

JAG OCH HANNI BANANI ÄR SLAVANDE LÄSARE UNDER DIN BLOGG, MÄSTARE / MAESTRO!

2009-05-27 @ 09:36:57
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0