Härliga söndag


Här är shortsen jag köpte i fredags, 250 kr på monki! Färgen är lite mer orange i verkligheten. Haha allt jag har på mig där är faktiskt från monki!


Såhär har jag sett ut de få timmarna idag när jag inte sprungit runt i bikini. Linne och bikini från ginatricot och shorts från hm. Osminkad är jag också!

Idag har jag inte heller varit så sugen på att sätta mig vid datorn så det har inte blivit något inlägg. Jag har försökt vara ute så mycket som möjligt och njuta av vädret idag. Jag vill ligga och sola men jag är alldeles för rastlös för det, så jag har pysslat med lite olika saker.

Sedan har jag och klara städat också. Vi städar i Sävehof hallen en gång i veckan för att tjäna lite kosing. Det är nog det enda vettiga jag har gjort idag. Snart ska vi äta och så ska jag baka en rabarber/jordgubbs paj till mamma. Bara för att hon är den bästa mamman man kan ha! 

Kommentarer
Postat av: klara

as najs petra! Jag lånar dom någon dag :D så kan du låna min vita klänning

2009-05-31 @ 21:55:07
URL: http://klarismalaris.blogg.se.
Postat av: Anja

Hatar dig, hur kan du se ut så när du är osminkad? Jag är osminkad nu och ser ut som Jesus.

(Efter han blivit piskad)

2009-05-31 @ 22:58:23
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0