Grillkväll

Nu är jag lite sen så bilderna får komma ikväll eller imorgon istället (förlåt Anja). Vår gamla mentor har nämligen bjudit hem hela klassen på en grillkväll, alltså klassen från högstadiet. Det kommer inte att bli så jätte speciellt att träffa gamla klassen då de flesta av oss fortfarande umgås väldigt mycket men det kommer nog bli trevligt. Det har varit lite strul nu innan så just nu är jag inte jätte pepp på att åka men jag hoppas att det ändrar sig.

Nu måste jag verkligen kila. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anja

Nej men, mysigt med grillkväll! Ska vi följa varandra via bloglovin'?

Vad tyckte du om mina skinnbyxor och klänning? :)

2009-05-30 @ 16:48:26
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0