The City



Jag har inte kollat på The City så mycket men när jag gjorde det för någon vecka sen slog det mig hur snygg Whitney ser ut hela tiden. Hon matchar kläder på sätt jag inte ens hade gjort i mina drömmar. Det är inte alltid så snygga kläder, och mycket av det skulle jag inte vilja ta på mig. Så hur kommer det sig att det ser så rätt ut på henne då? För att inte snacka om håret som alltid ser perfekt ut.

I början av The Hills tyckte jag inte ens att hon var söt, och jag kommer ihåg att jag blev så förvånad att Whitney fick hoppa in i en modevisning och inte Lauren. Hon har verkligen shapat upp sig.   

Kommentarer
Postat av: linda

hon är ruggit vacker

2009-06-22 @ 00:02:46
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Anja

RÖKER WHITNEY!?

Haha, jag försöker att se klart på The Hills så jag kan börja se på The City :)

2009-06-22 @ 06:31:28
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0