We don't need anything or anyone

Nu har jag två härliga jobbfria dagar framför mig. Sedan jobbar jag på onsdag, sen drar jag till Italien på torsdag. Det ni! Det kommer bli H Ä R L I G T .
Idag har jag då jobbat och det var så stressigt hela tiden. Fick knappt tid att andas. Det är full smockat, alla tjatar på att maten tar lång tid och ingen lyssnar när man ber dem sätta sig och vänta. Det är livet det.   

Nu ska jag snart äta grillat sedan åker jag in till stan med Klara, Vicki och Linda. Vi ska sätta oss i hamnen och mysa. Så nu får jag pallra mig upp så jag hinner med bussen. Är jäkligt seg bara så ni vet liksom. Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha nej. Egentligen så hade du inte ens känt igen mig. Du hade sett ett varmt bacon som stekts på gatan, men i själva verket var det jag... :(

2009-06-30 @ 05:20:37
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0