Where I fall is where I land


Jag och Sippo förra sommaren.

Sommar sommar sommar.. Går det en dag utan att någon nämner hur mycket de längtar till sommaren? Samtidigt, gick det en sekund de senaste dagarna utan att någon klagade på hur varmt det var? Vi är allt veliga vi.

Men jag längtar i alla fall till sommarlovet, om ni inte visste det. Tänk att sitta ute sent på kvällarna och bara mysa med vännerna. Äta frukost ute på altanen. Cykla sig genomsvettig för att sedan hoppa i vattnet. Ligga och sola på bryggorna hela dagen. Bara gå runt med kompisar och inte göra något vettigt. Grilla och röka vattenpipa vid Kåsjön. Bada med hästarna. Åka utomlands. Vara på landet med kusinen. 

Nja, låter ganska tråkigt va?

Nu ska jag skriva lite till på läxorna och sen belöna mig själv med en klapp på axeln och ett inspelat Desperate Housewives.  

Kommentarer
Postat av: Anja

Aw! Jag som hade århundradets idé. Men visst. Låt oss göra allt DINA vänner vill göra...

Nej jag skoja <3 :)

2009-06-03 @ 07:01:44
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0