Sommar sommar sommar

Nä jag hade inte dött. Jag har bara haft mycket att stå i. Så jag kan ta en snabbis om vad som hänt de närmsta dagarna.
I måndags vad jag, Sippo och Linda i stan och cruzade runt. Det blev en fika på Frank´s och ett par byxor/tights från HM. Ville ha mer men plånboken eka lite väl tom. Men vänta några dagar så är jag rik rik rik. Då kommer lönen serru.

I alla fall, efter stan åkte vi hem och packade sen begav vi oss till Allingsås kamping där Sippos familj har en husvagn, partytält och två(?) altaner. Nej då, de brukar alldrig vara där. Där åt, bastade, badade, kollade på film och myste vi.
Nästa dag så skulle Sippo jobba så jag och Linda låg på stranden och stekte hela dagen. Beviset var min illröda rygg.

När vi efter mycket strul kom hem runt halv 7 åkte jag direkt och red med Mikaela. Jätte härligt.

Om cirkus en timma ska jag ta bussen till Kåsjö kiosken där jag ska spendera min dag. Ja, det här vädret betyder jobb för mig. Tur att jag fick så mycket färg igår när jag nu ska jobba fram till lördag. Men vad var det vi sa Sippo, pengar slår solbränna?    

(Gå in på Lindas blogg för en mer detaljerad version av de senaste dagarna och bilder)

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag vet inte exakt vilken tid du åker, men här är en länk:



http://www.vasttrafik.se/sv/Att-resa/Reseplaneraren/?from=00001950!929137440&to=00004440!-50150359&resultdirectly=1&showadvanced=&time=15%3a29



Så du byter vid Torslanda Torg (du vet) till 23an ner mot torget, fast du åker förbi och sedan in mot Lilleby. Men jag möter dig! Ring om det är något.

2009-06-24 @ 20:36:27
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0