So now you falling in love

Hej hej hej! Idag börjar det äntligen kännas som sommar, inte en dag för tidigt.

Igår satt vi ute på altanen i timmar, lyssnade på musik och snackade skit som vanligt. Runt 11 blev det dock för kallt så vi drog oss in och kollade på film.

Söndag då. Det blev rätt sent igår så jag vaknade inte förräns halv 2, och frukosten blev pizzan som var över från igår. Halv 2 kanske inte är så sent för de flesta men jag gillar inte att sova bort hela dagen. Allt blir så stressigt sen.

Planerna för idag var att kolla när pappa flög luftballong och åka in och sätta oss på Bar Italia, men båda ändrades. Så nu är planerna att spela the sims 3! Yes, ni hörde rätt. Jag tänkte inte köpa det men när min brors kompis laddat ner det så fixade han det åt oss med. Man kunde ju inte tacka nej till det då heller.

 
 

Kommentarer
Postat av: klara

åh kul, det får jag installera på min :D

2009-06-14 @ 23:18:21
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0