With every hour your drifting further away





Gud nu har jag suttit vid datorn hela dagen känns det som. Det känns i nacken och ögonen. Jag har gjort en del nytta och en del nöje. Men det är så det blir när man går media, närstan allt ska göras på datorn.

Nu är alla arbeten inskickade och jag är officiellt fri för denna termin! Kommer att bli så härligt att slippa alla läxor men jag kommer samtidigt sakna att springa runt i skolan. Eller kanske inte i början av sommarlovet, men efter ett tag.

Jag ska nog gå upp och läsa min bok nu, syskonkärlek. En riktigt bra bok! Jag försökte mig på att läsa på bussen hem idag men efter 5 min kände jag illamåendet komma. Jag vet, helt sjukt. Jag kan inte göra annat än att lyssna på musik när jag åker bil eller buss. Fast åksjuktabletter brukar funka.

God natt


 

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag blir också åksjuk (kosmiska tvillingar) <3 !

Fast jag blir kittlig i magen också och börjar skratta... :$

2009-06-09 @ 06:39:22
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0