Jag vill ha..


Det här är vad jag vill ha för tillfället. Okej, en del av det jag vill ha.
1. Basic linnen. Man kan inte få nog. Och såklart är det något fel på alla linnen som jag redan har. De här kommer från Monki och kostar bara 80 riksdaler, som hittat.

2. Jeansväst. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha en. Det kan vara riktigt snyggt på rätt personer och om man matchar det rätt. Men jag vet inte om det är jag. Jag skulle matchat den med stickat under och shorts eller svarta jeans till. Vi får se. 

3. Klackisar. Kan man få nog? De här hittade jag på Din Sko i måndags och det var kärlek vid andra ögonkastet. Mycket snyggare i verkligheten.

4. Jeansshorts. Jag ska inte säga att jag inte har några, för då skulle jag ljuga. Men jag har inte hittat de perfekta än. De här är från Gina Tricot och de har goda chanser att bli en av finalisterna.

5. Den rutiga skjortan. Det är kul, för två år sen hade jag en rutig skjorta och tyckte att den var jätte fin. Men förra året gillade jag det inte alls, då var det randigt som gällde. Men nu har jag såklart blivit kär i rutigt igen. Vad är jag för en liksom?

6. Väskor, kan man ha för många? Öh, nej? Jag vill ha en mocka men fransar innan jag dör och denna är ett alternativ. Jag är sur på mig själv att jag inte köpte väskan med stort V på Kappahl när jag väl hade chansen. Nu är den såklart slutt!       


Kommentarer
Postat av: linda

5 är ju rea nu på monki.

6 an fan vad du o klara skall falla för samma saker, sjukt är det :P

2009-06-24 @ 22:07:52
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: linda

sv: ja, det har hon. haha! ni två, bären. haha

2009-06-24 @ 22:49:36
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0