They never tie us down


Det här är en perfekt klädsel för en mulen dag som denna! Med en skinnjacka och nylonstrumpbyxor till blir det fin fint. Jag är inte jätte mycket för halsband men något i den här stilen skulle jag ha hängandes runt min hals. Jag har funderat på att köpa spetsbodyn ett tag nu men kan inte bestämma mig. Jag skulle i så fall ha den under transparenta linnen och oversizade tröjor. Får se om jag slår till.

Igår kom som sagt Klara över och myste. Vi kollade på P.S. I love you och snackade. Filmen var lite långtråkig men ändå väldigt bra enligt mig. Haha vet inte hur många gånger vi sa "aww" i kör!

Nu ska jag snart slänga mig i duschen och börja göra mig i ordning. Ikväll blir det grill/tjejkväll hemma hos mig. Puss


Kommentarer
Postat av: linda

JAG ÄLSKAR DET!

2009-06-05 @ 23:21:27
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0