Midsommar


Natalia Vodianova

Haha statistiken bara sjunker. Då var det roliga slut. Nä men jag kan erkänna att jag inte har varit så aktiv den senaste tiden. Det var mycket lättare när man gick i skolan och hade rutin på det. Nu har jag så mycket annat för mig och när jag väl har tid över känner jag inte för att spendera den på datorn, typ. Jag menar, tv?

Snart ska jag bege mig till Tjuvkil, typ vid Marstrand, där jag ska fira midsommar med några Karlstadsbor. Det blir nog bra.

Nu ska jag rusa, ses om vi ses.    

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, vem syftar du på? Alltså jag DOG av Chong eller Onch (eller vad han heter) när han skulle kaxa mot rasisten. Liten anorektisk japan på krigsstigen, haha så söt!

2009-06-18 @ 20:19:00
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Asshole, när återvänder du till Göteborg? Jag vill gå i stan med dig i veckan. R-E-A.

2009-06-18 @ 21:08:01
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0