Härliga sommarlov

Idag börjar mitt sommarlov! Eller typ mer lov. Det kändes så konstlig när vi kom ut från kyrkan idag och önskade alla trevlig sommar, när det inte ens är sommar. Men vi får hålla tummarna att det spricker upp snart. Annars blir det inte heller något jobb för mig då jag jobbar i en kiosk vid en sjö. Och inga badgäster = inga kunder = inget jobb. Simple as that.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan börja laga hamburgare, en tradition. Sen ska jag försöka vara på två ställen samtidigt. Nä, men först ska jag åka till Madde där vi ska fira Anton, Anton, Steffi och Lorents som alla fyller år i juni (det ska vara en överraskning så jag hoppas att de inte hinner läsa det här nu). Sen ska jag bege mig hela vägen ut till Hönö där vi ska ha klassfest hemma hos Hanna. Hoppas att jag inte dör på kuppen.

Så med det önskar jag alla en trevlig kväll och en härlig sommar (typ höst)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0