10/6

Det här inlägget kommer inte bli så långt då jag snart somnar på tangentbordet. Okej så farligt kanske det inte är men hade du frågat mig för en timma sen hade läget varit sådant. Efter att ha ätit och kollat lite på tv så slumrade jag till i soffan i cirkus två timmar. Jag vet inte varför jag är så seg, jag gick upp ganska sent idag, har varit på en lektion, en tur i stan. Inte mer än det. Hoppas jag inte gått och blivit sjuk. Det skulle ju vara väldigt onödigt då vi bara har en dag kvar i skolan. 

Nu ropar mamma på mig att jag ska göra sallad så jag får väl göra det.

Kommentarer
Postat av: Anja

Kolla mitt inlägg jag skrev om dig nu! Som du förstår är detta ingen gratisreklam, jag förväntar mig en hård knådande massage imorgon.

2009-06-10 @ 21:04:37
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0