The one and only Michael Jackson

Nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson - They don´t care about us. Riktigt bra låt. Oj herre gud vilket hysteri det har blivit runt hans död. Det kan ju inte ha varit så att han dött av sig själv, någon måste ju ha dödat honom. Ena dagen är det hans familj(?), andra hans läkare. Fast är han ens död? Det är också ett alternativ enligt media. Nej som sagt, herre gud.

Min åsikt är att han var en fantastisk artist. Intresserade mig inte så mycket om hans liv. Lyssnade bara på musiken. Och varför ska man göra något annat. Han var ju inte precis den enda artisten som inte hade det perfekta livet bredvid scenen. Titta bara på Amy Winehouse, Britney Spears, Pete Dougherty. Listan kan göras lång. Man blir nog lite knasig av det livet.

Nu när den största sorgen och hysterin har lagt sig så kan jag med att kritisera hans utseende lite. Man säger ju att det är insidan som räknas.. Tja, i det här fallet var det verkligen så. I alla fall i senare år.      

Han skulle slutat i tid. På mittenbilden såg han faktiskt riktigt bra ut. Eller egentligen behövde han inte operera sig alls. Fast klart, har man en pappa som säger att man måste var vit för att bli något blir man nog lite hjärntvättad. Sen att han råkade få en sjukdom som gjorde att han blev vit, efter han hade gjort alla de operationerna för att se ut som en vit amerikan i ansiktet är ju inte alls konstigt? Jaja om det gjorde honom något gått så var det väl värt det.   


Så för att avsluta detta inlägget säger jag som alla andra. Michael Jackson, may he rest in peace!

Kommentarer
Postat av: klara

haa gulle. Pete Dorthy. Pete Dougherty

2009-07-12 @ 23:35:38
URL: http://klarismalaris.blogg.se/
Postat av: johline

så sjukt att han är död. kan fortfarande inte fatta det alltså.

2009-07-13 @ 23:57:23
URL: http://johlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0