Härliga söndag

Jahapp, efter mycket tjat från mina trogna bevakare är jag återigen här. Jag vet inte om det här med blogg var min grej ändå. Summering av det ni har missat.
(haha var tvungen att kolla på senaste inlägget för att se när jag senast skrev)

Ja, summeringen då..
(vad är det jag har gjort egentligen)

Måndag: Var jag med Linda och Shabbe? Allt är ganska suddigt. Jo men det var jag nog. Eller så var det på tisdagen. Jag var ju med Vicki någon dag i början också. Ja vi gjorde väl inget som var värt att lägga på minnet antar jag. Jo just det, på måndag hade ju jag, Vicki och Klara tjejkväll. Så var det ja. Vi lagade mat och myste.  
Tisdag: Då var jag med Shabbe och Linda. Fortfarande lite suddigt men det tror jag nog.  
Onsdag: Träffade jag Anja, Hanna och Klara i stan för lite (fönster)shopping och fika. Väldigt mysigt. Sen begav jag mig till Sippo där det bjöds på middag och trevligt sällskap.
Torsdag: Då var det Harry Potter för hela slanten. Riktigt bra om ni skulle fråga mig. Och jag vet vem som dör, la la la la. Efter det sprang vi snabbt förbi McDonalds innan va tog bussen hem till Sippo. Där blev det gammalt hederligt krök. "Kortspel", musik och snack mm.
Haha och så fredag: Då var jag en gnutta trött efter gårdagsnatten så då passade det bra med en lugn dag hos mommo och moffa. Där träffade jag kusinen och dom andra. Vi promenerade, åt, umgicks. Sen däckade jag i soffan.
Lördag: Först rida i regnet med Johanna. Eller vi missade regnet faktiskt. Kom när vi släppte ut hästarna igen. Efter att ha duschat (på order från Michelle) och ätit tog jag bussen upp till Michelle. Där var det lite människor som förgyllde min kväll.
Sen så var vi här. Idag. Söndag. Idag har jag varit på Allum med Linda, städat och handlat på Ica. Sen gått promenad med Shabbe.

Done and done. Bilder kommer imorgon. Sitter inte vid den datorn nu. PUSS         

Kommentarer
Postat av: linda

Underbart. Ser verkligen fram emot bilderna. Hihi !

2009-07-20 @ 12:58:28
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0