Hösten 09, here we come


Hej hej hallå hej hej.

Haha kan ni tänka er mig med den halsduken, vandra runt på stan? Blir nog rätt bökigt. Nä men det är stora halsdukar som gäller i höst, och är jag glad? SOM jag har letat efter en stor halsduk. Hittar enbart massa klena som bara lägger sig på axlarna. Så nu när det är "inne" med stora halsdukar borde det ju finnas i alla affärer. Hoppas hoppas. 

Tyvärr får bilderna vänta tills imorgon. Som vanligt planerar jag för dåligt. Idag har jag först tagit det lugnt för att senare köra ett egengjort träningspass. Eller det blev lite intervall + styrketräning. Efter att jag och Linda snackat igår om hur lat man blir på lovet så kände jag att det var dags att pallra mig ut på en runda. Så nu är benen som spagetti. Hoppas det går över snart då jag ska börja fixa mig för en kväll hos Anja. Jag vet inte vad hon har planerat men det blir säkert bra. 

Nu ska jag se klart på Top model och sen börja sminka mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

stora halsdukar till bara mig och petra. Hoho. vi är överlyckliga och våra booots! hur kan man ogilla dem? dem är ju föfan snyggast i världen. (L)



HEJA PETRAS BLOGG! HURRRAAA

2009-07-20 @ 22:53:53
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0