Italien nästa

Jag vet att jag är seg men det är ju inte så många tårar som fälls, bara just nu från typ 9 personer (inklusive mig själv). Haha känns som att jag alltid börjar mina inlägg genom att tala om hur dålig jag är på att uppdatera. Men men.

Nu sitter jag här och laddar ner lite musik som jag ska ha i öronen när jag ligger på stranden. För imorgon är det Italien som gäller! Ska bli skönt att komma bort från allt ett tag, bara ta det lugnt.

Igår var vi bjudna till Klara där det bjöds på jordgubbar, choklad, chips och vindruvor. Som vanligt när vi träffas hade vi jätte mysigt. Vi satt ute på hennes altan tills det blev mörkt och myggen blev för jobbiga. Jag hade på mig min nya klänning från monki.   







Ha det nu så bra när jag är borta! Det kommer jag ha i alla fall.

Kommentarer
Postat av: vic

uppdatera ffs

2009-07-08 @ 18:59:31
Postat av: linda

börja BLOGGA!

2009-07-09 @ 01:51:11
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0