I know you want me

Imorgon drar jag till Vinga. Ön Vinga cirkus en halvtimme utanför Hönö. Vi är ett härligt gäng där som tar hand om kiosken, fyren och båken. Där ska jag mest vila upp mig, andas lite. Klara och Vicki kommer också ut och hälsar på.
Det finns Internet där ute så jag skriver väl något litet om jag har lust. Annars kommer jag hem på söndag igen.      

JUST DET, det var en undersökning om män i tidningen glamour. En fråga löd "vilken av följande trender ogillar du mest på kvinnor?". Så det man ska skopa om man vill köra på ett säkert kort är byxor med hög midja, kort hår, svart nagellack (ledsen Klara), gladiatorsandaler, löst åtsittande klänningar.
Det korta håret kan jag skippa, jag kör på rosa nagellack, jeans med hög midja har aldrig varit min grej. Men gladiatorsandalerna får de helt enkelt leva med. Där går gränsen. 

Nu ska jag nog börja packa. Ska upp halv 7 imorgon. Ha det bäst nu och ta vara på sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: linda

Haha! Söt

2009-07-21 @ 23:48:06
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0