The fashion spot



The fashion spot

Hej! Som ni antagligen märkt så har jag tagit en liiiten paus från bloggen. Men allt glömt och förlåtet. Nu är jag här igen.
 
Nu har jag också börjat skolan igen, tvåa på NTI. Respekt! Eftersom vi fort har mycket dötid framför datorn så är det ett ypperligt tillfälle att ta upp bloggen igen (och att anja skulle slå ihjäl mig annars).

Vad händer nu då? Just nu sitter jag och Anja och surfar runt på datorerna i väntan på lektionen. 3 timmars håltimma innan sista lektionen, sugen någon?
Senare ikväll ska jag och några kompisar åka till Alingsås camping där vi ska bo tills söndag. På lördag är det nämligen kräftskiva där. Bla tillsammans med ett hockeylag från Danmark. Mysigt.    
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0